dimarts, 1 de desembre del 2015

L'aprenentatge primerenc de les matemàtiques comença la llar.

Els bebès neixen llests per aprendre, curiosos i desitjosos d'entendre el món que els envolta. La recerca recent ens ha permès entendre millor la forma en què aquesta predisposició per aprendre s'aplica a les matemàtiques.

Aquestes són algunes de les conclusions més importants:

1. L'ensenyament de les matemàtiques comença a casa. En 2008, els investigadors van trobar que la qualitat de l'ambient d'aprenentatge en la llar té una influència enorme en els futurs assoliments en matemàtiques dels nens petits.

2. Els bebès de tan sols 5 a 6 mesos tenen la capacitat innata de comprendre en forma no verbal nombres molt petits. Quan se'ls mostren errors simples de summa i resta, s'adonen que alguna cosa no està bé.

3. Els nens d'edat preescolar tenen un potencial molt major del que es pensava per desenvolupar un coneixement informal de les matemàtiques. L'oportunitat que es dóna a un nen d'aprendre habilitats apropiades d'acord a la seva edat.

4. L'esforç realment explica. El que els nens creuen pel que fa a l'aprenentatge afecta el seu rendiment en matemàtiques. Aprendre matemàtiques no és només qüestió de “ser bé” para matemàtiques. Els nens que es concentren en l'esforç en comptes de l'habilitat treballen més dur i els va millor.

5. Els nens que comencen l'escola amb coneixements sòlids dels conceptes primerencs de matemàtiques tenen més èxit al llarg de tota la seva carrera escolar, no només en matemàtiques sinó també a les seves classes d'educació general.

"Federeción para niños con necesidades especiales"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada